|
| Vriend (in) Liefde en seks |
18-10-2010 21:34
|
|
|
|
Yoooooooo dames & heren!!
Hierbij wil ik jullie een serieuze vraag stellen, gaarne deze ook serieus beantwoorden, indien je hiertoe niet in staat bent, gelieve niet te reageren!! Bij voorbaat dank
Stellllllll!!! Een vriend(in) is zooooo gruwelijk verliefd op je en diegene wilt ook hete sex met je hebben, wat zou je dan doen? Eerlijk he!!!!?
Graag wil ik jullie heel veel succes & plezier wensen met dit topic, hopende dat deze niet gesloten word
Met vriendelijke groeten,
Bombaci61 |
| Laatst aangepast door: om 20-01-2011 18:24 |
|
|
| |
|
|
|
26-12-2011 21:34
|
|
|
|
Gercek seven kisiler bekler. Sen birini deli gibi seversen bu kisi ile mutlu olmak onunla bir yastikta kocamak istersen herseyi yaparsin o kisi ike hayatini surdurmek icin. Eger o senden onu beklerse zaten adam degildir. Okadar zor mu bekleyip ve onun anlindan opmek ve helalimsin demek...? Gerci bu devirde ne kizlar var boyle olanlar ne erkekler. Boyleleri olsada ne yazikki cook az. Eger onun sevgisi benimle evlenmeden yatagima girecek kadar azsa hic bisey demeden cekip gitsin. Istediginide disarda baska kisilerle yapsin ama beni karistirmasin..!
|
| |
|
|
|
|
|
11-01-2012 10:20
|
|
|
|
is ze maagd? als ze maagd is (als ik jongen was) zou ik haar niet ontmaagden cunku basina kalir
|
| |
|
|
|
|
|
16-01-2012 20:40
|
|
|
|
Nee niet mee eens!
|
| |
|
|
|
|
|
29-01-2012 11:06
|
|
|
|
Gercek seven adam BEKLER tot na trouwen
|
| |
|
|
|
|
|
29-01-2012 11:17
|
|
|
|
nevarneyok schreef:
delikanlinin kitabinda uc sey yazar
- silah
- namus
- vatan
eger sen delikanlilik yapmayipta o kizi harcarsan senin karsina bir delikanli cikar o seni harcar
Bencede !
|
| |
|
|
|
|
|
17-02-2012 21:44
|
|
|
|
rumeysaciik schreef:
nevarneyok schreef:
delikanlinin kitabinda uc sey yazar
- silah
- namus
- vatan
eger sen delikanlilik yapmayipta o kizi harcarsan senin karsina bir delikanli cikar o seni harcar
Bencede ! 
|
| |
|
|
|
|
|
17-02-2012 21:52
|
|
Piaget(22) |
| Vip |
 |
| Posts: 49 |
Online |
|
Bombaci61 schreef:
Yoooooooo dames & heren!!
Hierbij wil ik jullie een serieuze vraag stellen, gaarne deze ook serieus beantwoorden, indien je hiertoe niet in staat bent, gelieve niet te reageren!! Bij voorbaat dank
Stellllllll!!! Een vriend(in) is zooooo gruwelijk verliefd op je en diegene wilt ook hete sex met je hebben, wat zou je dan doen? Eerlijk he!!!!?
Graag wil ik jullie heel veel succes & plezier wensen met dit topic, hopende dat deze niet gesloten word
Met vriendelijke groeten,
Bombaci61
Ik had het serieus willen beantwoorden totdat ik "hete" las. Toen vond ik het ineens niet zo serieus meer!
|
| |
|
|
|
|
|
18-02-2012 02:45
|
|
|
|
2 antwoorden: 1.je bent sgijnheilig, je hebt spijt je hebt gedaan ontmaagd wilt niet toegeven.
2. je hebt niet gedaan, je bent benieuwd en als ware komt op den duur je gaat hem/haar pompen voor huwelijk.
klaar
|
| |
|
|
[Reageer]
|