|
| Stage/werken met hoofddoek |
27-01-2012 22:25
|
|
|
|
Ff alleen serieuze reacties graag,!
Ik volg nu de opleiding juridisch op et MBO, is mn laatste jaar en ik wil hierna hbo gaan doen insAllaaahh.. Alleen nu zit in met een probleempje. Bij het kiezen van een hbo opleiding moet ik ook denken van bu iste werk var mi voor mensen met hoofddoek.. Want wat ik echt wil is ogretmenlik of iets anders met kindern maar tesetturluler icin is var mi, bilmiyom..
tesetturluler icin sorum; hebben jullie problemen ofz met stage/werk ? En wat voor problemen dan?
en mijn vraag aan de rest; zien jullie ook problemen in jullie omgeving? (zus, famillie, kennis felan)
Ik hoop dat ik et wel een beetje duidelijk heb uitgelegd... |
| |
|
|
| |
|
|
|
01-02-2012 09:16
|
|
Gul09(40) |
| Lid |
 |
| Posts: 3 |
Offline |
|
rumeysaciik schreef:
Gul09 schreef:
juridisch kantoor felan daar kan ik niks op zeggen maar op het vmbo was mijn Nederlands docent met hoofddoek. In het onderwijs vooral dan bij openbare scholen zal het geen kwaad zijn, ik heb daar geen problemen mee gezien. Mijn zus is zelf pedagogische medewerker zij werkt op dit moment ook in een kinderdagverblijg waar ook mensen zijn met hoofddoek, Canını sıkma o yüzden cano. Je zult vast wel werk vinden als je iets met kinderen gaat doen. Ama juridisch kantoor dingen daar durf ik niks over te zeggen er zijn wel bedrijven die er moeilijk over doen door hun zogenaamde bedrijfsimage (:
Heel erg bedankt voor je reactie! Icimi gercekten biraz rahatlattin!! 
Geen dank cano! Dedigim gibi canını sıkma
|
| |
|
|
|
|
|
04-02-2012 21:03
|
|
|
|
Voor de mensen die me persoonlijk om dat voorbeeld op Face'book hadden gevraagd: ik hoop dat jullie 'n goeie indruk ervan hebben gekregen, en bedankt voor jullie interesse. 
|
| |
|
|
|
|
|
04-02-2012 21:05
|
|
|
|
rumeysaciik schreef:
(...)
Maar nogmaals bedankt voor je reacties, ik heb er zeker wel wat aan! 
En jij nogmaals bedankt voor je interesse in de tip die ik je gaf. Voor meer vragen weet je me te vinden. 
|
| |
|
|
[Reageer]
|