|
| Milli gorus/Ak Parti |
21-02-2012 04:14
|
|
|
|
Salam alaikoem.
Hier even een documentaire over hoe milli gorus, kombassan en zelfs de AK-Parti miljarden hebben gestolen van Europese Turken en deze mensen beschermt worden door de Turkse regering.
In deel 1 word er uitgelegd hoe de oplichtingspraktijken in elkaar zaten en deel 2 laat zien dat zelfs Erdogan en de Turkse regering er iets mee te maken heeft en deze mensen steunt.
Aparte documentaire.
Power to the people |
| Laatst aangepast door: IslamLife om 21-02-2012 05:16 |
|
|
| |
|
|
|
25-02-2012 18:30
|
|
Piaget(22) |
| Lid |
 |
| Posts: 65 |
Offline |
|
Sulo070 schreef:
IslamLife schreef:
Yozgatspor schreef:
Welke regering heeft tot nu toe geen geld gestolen van Turkije? Mensen voordat je de AK parti en Erdogan gat afkraken kijk naar de geschiedenis van Turkije. Dan heb ik het over 2001 en ervoor. Juist ga even onderzoeken(dat is toch waarschijnlijk je vakgebied). Oke als je dat hebt gedaan moet je gaan kijken hoe Turkije nu is. Als je dat niet weet, je nooit in Turkije bent geweest en op Turkse forums mensen allerlei dingen wilt laten geloven, je je alleen met dit bezig houd. Alles wat bijna tegen jou eigen wereld is, dan heb ik het voornamelijk over dingen die met Turkije te maken hebben probeer je af te kraken. Je mag best positiever in het leven staan en probeer een knopje Jte vinden bij jezelf die je 500 jaar verder laat leven want de dingen die jij denkt, wilt KUNNEN niet in deze tijd. Dit is trouwens de laatste reactie voor jou, ik begin je echt steeds minder sirieus te nemen zoals meerdere mensen hier denk ik.
Ne kadar para calarlarsa calsinar isini yapiyolarmi yapiyolar.
Je weet zelf ook wel dat dit niet alleen te danken is aan de regering van Erdogan hoe het nu met Turkije gaat, dat is een kortzichtige assumptie.
Ik denk dat jij niet alleen moet zien wat je wilt zien aangezien mijn topics voor 95% niet Turkije gerelateerd zijn maar ingaan op Islamitische kwesties, volgens mij is dit mijn enige topic die iets met politiek te maken heeft.
Ik bekijk alles vanuit een neutraal standpunt, jij bekijkt alles met een Turkse bril op, dat is het verschil.
Sorry, 500 jaar verder leven? Dus de Islam is een achtergestelde religie die niet maar past in onze tijd? Hele gevaarlijke uitspraken dit, dus we moeten ons aanpassen aan normen en waarden van ongelovigen en de wetten van Allah maar laten varen? Nergens ga je in een Ayat of in een Hadith vinden dat wij ons moeten aanpassen aan iets wat tegen de Islam ingaat, het tegenovergestelde juist.. degene die dit doen zullen verloren zijn.
Dat jij je niet KAN aanpassen aan de wetten van Allah omdat je hier te zwak voor bent is een ander verhaal. De Islam is de Islam en zal altijd hetzelfde blijven, Surah al maida aya nummer 3 staat dat de Islam compleet is.
Jij zegt net dat je eerst naar je geschiedenis moet kijken en naar Turkije geweest moet zijn (wat ik overigens wel ben geweest, van Konya tot aan Izmir). Misschien moet je zelf een proberen wat je tegen anderen zegt en een keer naar Saudi-Arabië (waar voornamelijk Shariah heerst) gaan en dan kijken of de regels van de Islam niet meer kunnen in de huidige tijd. Ook hier ben ik geweest dus je kan me hier niks over vertellen.
gelukkig dat dit je laatste reactie was, het zijn altijd dezelfde mensen (alevieten en blinde nationalisten) die herrie komen schoppen.. insha'Allah zijn we nu van ze af.
wat weet jij veel zeg zogenaamt hele verhaaltje overal
Wat wil je daarmee zeggen @sulo070? Zijn denkniveau is van een hoog niveau, waar de menig mens jaloers om mag zijn. Hij verteld de waarheid en bekijkt alles vanuit een neutraal gezichtspunt. Ik als Turk en ALhamduli'Allah moslim kan mezelf vinden in al zijn verhaaltjes. Ik vind dat iedereen zijn gevoelens en emoties opzij moet leggen en alles vanuit een andere neutrale oogpunt bekijken en als een moslim alles vanuit een Islamitisch oogpunt.
Sommigen willen zo'n persoon hier niet. Dit is geen Islam forum of wat dan ook kun je zeggen. Maar ff serieus, een groter gedeelte van Turkije heeft als geloofsovertuiging de Islam. Dan is dit de ideale plaats om over de Islam te vertellen. Ben je aleviet of ongelovig, ben je ook niet verplicht om er op te reageren. Maar geloof mij zat mensen die wat aan zijn verhalen hebben, waaronder ik!
Allah razi olsun IslamLife! Laat je niet demotiveren door mensen die het niet eens zijn met je verhalen!
|
| Laatst aangepast door: Piaget om 25-02-2012 18:32 |
|
|
|
|
|
25-02-2012 19:14
|
|
|
|
Piaget schreef:
Sulo070 schreef:
IslamLife schreef:
Je weet zelf ook wel dat dit niet alleen te danken is aan de regering van Erdogan hoe het nu met Turkije gaat, dat is een kortzichtige assumptie.
Ik denk dat jij niet alleen moet zien wat je wilt zien aangezien mijn topics voor 95% niet Turkije gerelateerd zijn maar ingaan op Islamitische kwesties, volgens mij is dit mijn enige topic die iets met politiek te maken heeft.
Ik bekijk alles vanuit een neutraal standpunt, jij bekijkt alles met een Turkse bril op, dat is het verschil.
Sorry, 500 jaar verder leven? Dus de Islam is een achtergestelde religie die niet maar past in onze tijd? Hele gevaarlijke uitspraken dit, dus we moeten ons aanpassen aan normen en waarden van ongelovigen en de wetten van Allah maar laten varen? Nergens ga je in een Ayat of in een Hadith vinden dat wij ons moeten aanpassen aan iets wat tegen de Islam ingaat, het tegenovergestelde juist.. degene die dit doen zullen verloren zijn.
Dat jij je niet KAN aanpassen aan de wetten van Allah omdat je hier te zwak voor bent is een ander verhaal. De Islam is de Islam en zal altijd hetzelfde blijven, Surah al maida aya nummer 3 staat dat de Islam compleet is.
Jij zegt net dat je eerst naar je geschiedenis moet kijken en naar Turkije geweest moet zijn (wat ik overigens wel ben geweest, van Konya tot aan Izmir). Misschien moet je zelf een proberen wat je tegen anderen zegt en een keer naar Saudi-Arabië (waar voornamelijk Shariah heerst) gaan en dan kijken of de regels van de Islam niet meer kunnen in de huidige tijd. Ook hier ben ik geweest dus je kan me hier niks over vertellen.
gelukkig dat dit je laatste reactie was, het zijn altijd dezelfde mensen (alevieten en blinde nationalisten) die herrie komen schoppen.. insha'Allah zijn we nu van ze af.
wat weet jij veel zeg zogenaamt hele verhaaltje overal
Wat wil je daarmee zeggen @sulo070? Zijn denkniveau is van een hoog niveau, waar de menig mens jaloers om mag zijn. Hij verteld de waarheid en bekijkt alles vanuit een neutraal gezichtspunt. Ik als Turk en ALhamduli'Allah moslim kan mezelf vinden in al zijn verhaaltjes. Ik vind dat iedereen zijn gevoelens en emoties opzij moet leggen en alles vanuit een andere neutrale oogpunt bekijken en als een moslim alles vanuit een Islamitisch oogpunt.
Sommigen willen zo'n persoon hier niet. Dit is geen Islam forum of wat dan ook kun je zeggen. Maar ff serieus, een groter gedeelte van Turkije heeft als geloofsovertuiging de Islam. Dan is dit de ideale plaats om over de Islam te vertellen. Ben je aleviet of ongelovig, ben je ook niet verplicht om er op te reageren. Maar geloof mij zat mensen die wat aan zijn verhalen hebben, waaronder ik!
Allah razi olsun IslamLife! Laat je niet demotiveren door mensen die het niet eens zijn met je verhalen!
Baraak Allah ofik broeder, Allah razis olsun.
Je hebt zeker gelijk, deze mensen handelen vaak uit emoties zonder er verder bij na te denken.
Ze kijken niet vanuit een Islamitisch oogpunt maar naar hoe ze zijn opgevoed of waar ze zich lekker bij voelen.
Je hebt inderdaad alevieten die vaak een hekel hebben aan de Islam omdat het tegenstrijdig is met wat zij allemaal doen en dat willen ze dan ook graag in het openbaar laten zien.
Verder heb je nationalisten die vinden dat een Turk een Turk is wat hij ook gelooft wat zeker niet hoort Islamitisch gezien. In het Ottomaanse Rijk was dit ook niet geval overigens. Dit is ook tegenstrijdig met hun begeerten en daarom zie je vaak negatief reageren.
Mensen die je ook wel eens negatief ziet reageren zijn mensen die geen van beide hebben, oftewijl ze zijn niet echt nationalistisch en niet Islamitisch bezig. Die mensen komen in allerlei vormen van ''mooiboy'' tot ''straatjongen'' maar hebben een ding gemeen; namelijk ze volgen hun lusten en vinden het zwaar irritant als je hier serieus komt doen. Ik heb zelfs een keer zo'n straatjongen op mijn video's zien reageren van ''zweer op Bijbel dat staat in Koran''.
Deze jongen beseft niet dat je met zo'n uitspraak spot met de Koran en Islam waardoor je buiten de Islam treedt.
En als jij (O Mohammed) ven vraagt (over hun gespot), dan zullen zij zeker antwoorden: "Wij kletsten en schertsten maar wat." Zeg: "Plachten jullie de spot te drijven met Allah en Zijn Verzen en Zijn Boodschapper?" Verontschuldigt jullie maar niet, jullie zijn ongelovig geworden nadat jullie geloofden. Als Wij een groep van jullie vergeven (vanwege hun berouw) dan zullen Wij een andere groep bestraffen omdat zij misdadigers waren. (Surah at Taubah 65-66).
Dat is het probleem, dat is waarom ik hier ben.. om de onwetendheid insha'Allah weg te halen en mensen op het juiste pad te zetten, het pad van de Islam waardoor deze mensen insha'Allah het Paradijs zullen binnentreden in plaats van het Vuur.
Deze mensen begrijpen dit niet, ze zien alleen dat je iets zegt wat niet overeenkomt met hun denkbeelden en gaan zich dan aan je irriteren.
Dat is het probleem..
Mensen die je haten, met je spotten hoort er allemaal bij.. kijk maar naar de Profeten en de grote geleerden.
Een voorbeeldje, Ahmad Ibn Hanbal (een van de 4 imams) was op weg naar Irak (volgens mij) om daar de doodstraf te krijgen omdat hij ontkende dat de Koran geschapen was door mensen wat er in die tijd geloofd werd.. Dit is niet doorgegaan omdat die leider stierf terwijl hij op weg was en zijn zoon het stopzette.
|
| Laatst aangepast door: IslamLife om 25-02-2012 19:19 |
|
|
|
|
|
25-02-2012 19:32
|
|
Piaget(22) |
| Lid |
 |
| Posts: 65 |
Offline |
|
^Bedankt voor het verhaal again. Wat ik jammer vind is dat mensen jou intenties niet snappen. Ze beseffen niet dat jou doel helemaal niet haatzaaien is. Jij verspreidt kennis met bewijs (verzen & sunnah's). Je moet hiermee doorgaan. En daarmee spreek je bijna alle leden van TP aan, want die zijn bijna allemaal moslims. En voor de niet moslims, tjah die hoeven het helemaal niet te lezen.
|
| |
|
|
|
|
|
25-02-2012 21:26
|
|
|
|
Piaget schreef:
ik ben het helemaal met je eens! we moeten idd alles vanuit het Islamitisch oogpunt bekijken, al geef ik toe dat het in sommige situaties wel lastig is...
|
| |
|
|
|
|
|
27-02-2012 12:34
|
|
|
|
Piaget schreef:
herşeye eyvAllahta bu ne oluyor? öbür dünyada elbette ögreniriz neyin iyi neyin kötü oldugunu..
|
| |
|
|
|
|
|
27-02-2012 13:07
|
|
Seellx(19) |
| Lid |
 |
| Posts: 35 |
Offline |
|
Omg ele nerden, aklin varsa niye okadar parayi yatiriyon bir yere.
Erbakanmi dedi gel yatir diye, karpayi alcaz diye mal gibi aanvallen yaptiniz en daarna zijn julllie genaaid.
Lekker voor jullie :-D
|
| |
|
|
|
|
|
27-02-2012 13:20
|
|
Mihman(11) |
| Vip |
 |
| Posts: 175 |
Offline |
|
pemberujlu sende sus ha viiyyy
sozunu unutma
|
| Laatst aangepast door: Mihman om 27-02-2012 13:21 |
|
|
|
|
|
28-02-2012 22:02
|
|
TturkK(50) |
| Lid |
 |
| Posts: 166 |
Online |
|
AKP donemi Osmanlinin son donemine cok benziyor...Din tuccarligi yaparak milleti kandiriyorlar ve ulkeyi sessiz sedasiz felakte surukluyor. Muslumanliktan bahseden Tayyip, Irakta 1 milyon Musluman oldurulurken Amerikan askerine basarilarini dilemistir. Libya'ya giren Hacli Ordusunun yaninda yer almistir, Malatyaya Turkiye'nin yararina diyerek Israilin fuze kalkanini kurmustur. Simdide Suriye karsisinda Amerikanin yaninda yer aliyor. Ama bizim millete sorsan, Tayyip herseyden once musluman. Ne yapsa bile. Hatta biri cikip demisti Deniz Feneriyle ilgili: Hic degilse calanlar musluman diye. Sizin muslumanliginizin Islamla ilgisi yok, sadece din somurusu.
|
| |
|
|
[Reageer]
|